top of page

Frequently Asked Questions

Vind hier uw antwoorden

Wat is de maximale capaciteit van de locatie?

Onze zaal bied plaats voor 99 personen.

Welke voorzieningen en faciliteiten worden aangeboden op de locatie?

In onze evenementruimte zijn er acht grote tafels beschikbaar, elk met afmetingen van 270 x 103 cm, die elk geschikt zijn voor tien personen. Daarnaast zijn er honderd stapelbare stoelen en acht statafels beschikbaar. Tafellakens (donker of licht) en hoezen voor statafels (donker) zijn beschikbaar tegen een tarief van €10 per stuk.

Het is belangrijk op te merken dat de tafels niet buiten de ruimte mogen worden geplaatst. Bij gebruik van andere tafels kunnen ze echter naar de zijkanten van de ruimte worden geschoven.


Onze evenementruimte beschikt over een semi-professionele keuken (30m2) voorzien van inductiekookplaat, heteluchtoven, stoomoven, glazenwasser, koelkast met ingebouwde vriezer en voldoende werkoppervlak.

Zijn er technische voorzieningen, zoals audiovisuele apparatuur of podiumapparatuur?

Er is een audio-installatie beschikbaar welke kan verbonden worden met uw apparaat via bluetooth.
Voor presentaties kan een beamer gebruikt worden, alsook een flip-board met markers. 

Hoe zit het met toegankelijkheid voor mensen met speciale behoeften?

Bij het binnenkomen van de zaal dienen drie tredes (totale hoogte 45 cm) betreden te worden.
Hiervoor beschikken we over twee rolstoel oprijplaten waarmee de hoogte overbrugt kan worden (helling 33°).

In het sanitair blok is er een toiletruimte welke ook rolstoeltoegankelijk is.

Zijn er eventuele extra kosten, zoals schoonmaak of beveiliging?

Na elk evenement wordt er een vaste schoonmaakfee van €82,65 (excl.. btw) aangerekend.

Deze omvat niet het opruimen en schoonmaken van de keuken (afwas gedaan, afval opgeruimd en oppervlaktes schoon) en het opruimen van de zaal (versieringen weghalen, ... ).

​

Kan ik de locatie vooraf bezichtigen voordat ik een beslissing neem?

Uiteraard! Contacteer ons vrijblijvend voor een koffie en een inspirerend gesprek! Zo bekijken we op locatie wat er mogelijk is om van jouw evenement een droomevenement te maken. 

Zijn er eventuele beperkingen met betrekking tot decoratie of branding van de locatie?

We vragen om geen rookmachines te gebruiken in onze zaal. Ook vragen we om na te denken over het gebruik van duurzame versieringen en het vermijden van glitters en confetti.

Zijn er geluidsbeperkingen of vereisten voor muziek?

Tijdens evenementen mag onze audio-installatie kosteloos gebruikt worden. 

Ten alle tijden dient de algemene geluidsnorm van 85dB gerespecteerd te worden.

bottom of page